Tässä talossa mä en halua asua. Mutsin mies asuu täälä, mä vihaan sitä yli kaiken, koska aina mä oon se joka tekee jotain väärin. Tai sitte mun systeriä syytetään. Systeri on ainoo joka mua täs talos saattais ymmärtää, mut se muutti pois. Ei jaksanu enää tätä.. emmäkää jaksa.

Mutsi ja sen mies ne tappelee joka viikko. Viimeks ku ne tappeli ni istuin keittiössä ja eka ne vaan ''keskusteli'' sitte minuutin päästä ne jo huus kurkku suorana toisillee. Emmä jaksa sellasta! Mä suorastaan jo pelkään sitä miestä, jotenki se satutti mutsii yhes vaiheeski. Se mies on kauhee fatass ja ku se huutaa ni huutaa vitun lujaa. No mut noi tappelee ja se sattuu..

Rakastan yhtä jätkää, se tuntu pelastavan mut tän kaiken paskan seasta.. mut eilen se lähetti mulle viestin: Sori jätän sut... Vittu millanen jätkä tekee tollasta. Ihan sairasta valehtelua tais olla ne kaikki tuhannet ''Rakastan sua'' ''Älä jätä mua'' sanomiset.. sitä et en saa jättää sitä se jauhas niin kauan voi elämä ja sitte ite tolleen kylmästi jätti. Kysyin syytäki ja tällee, mut ei vastaa mun viesteihi.. -.-

Mä oon aika hyvä peittää tunteeni himassa..