Nyt selvis niin paska juttu et vittu-.- BFF muuttaa kangasalle ja niitte perhe on jo myymäs sitä taloo.. se tarkottaa sitä et se vaihtaa kouluu! Miten mä vittu sitte jaksan koulus  ku nytkää en jaksanu ees vaik se oli siel..Mä en oikeesti haluu tietää mitä sit tulee tapahtuu. Olisin niin yksi ihan vitun yksin-.-.- mä en vittu kestä! miks pitää muuttaa asuis ny vaan täällä ni olis hyvä. Mun ainoo tuki koulus ja muutenki vapaaajal.. ja nytte oon menettämäs sen! Vittu päässä taas on vaan: viiltele, viiltele, viiltele, viiltele! En enää keksi muuta keinoo ko viiltelyn-.- Puhuminenkaa ei auta.. ja en voi kunnolla kertoo miltä musta tuntuu ei vittu-.- Mitä mä teen koulus? kenenkäkaa mä enää hengaan siel? mitä vittua tapahtuu!? Toi on liian iso muutos , en vaan vittu kestä!!

Tarvitsen reseptin,
Jolla sään lääkkeitä,
joilla  parannan haavani,
ja poistan huoleni,
tarvitsen sairaslomaa,

elämästä.

-S.L 12.7.2011 (0:46)